MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

 

Maksutavat


Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa. Maksusuorituksen tulee näkyä kauppiaan tilillä viiden arkipäivän kuluessa tilauksen jättämisestä, muutoin tilaus raukeaa. Nopeuttaakseen tilauksensa käsittelyä voi asiakas lähettää kauppiaalle maksusuorituksesta kuittikopion tai ilmoittaa maksupäivän.

 

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

 

Lahjakortti ja alennuskupongit

Lahjakortit ja alennuskupongit tulee käyttää kerralla ja ne ovat käytettävissä vain ostoskorin sisällön maksamiseen. 

 

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.


Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

 

Toimitus

 

Posti


Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Tuotteet lähetetään kirjeenä tai postipakettina, käytössämme on myös SmartPost. Kirjeet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Postipaketit toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan Itellan noutopisteeseen. Postipaketin saavuttua noudettavaksi asiakas saa saapumisilmoituksen. Asiakas saa myös tiedon lähetyksen saapumisesta tekstiviestitse. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Asiakkaan tulee noutaa Postin toimipisteisiin toimitetut tilaukset Postin määrittelemän säilytysajan aikana. Mikäli asiakas ei nouda tilausta määräajassa ja lähetys palautuu takaisin myyjälle, on myyjällä oikeus periä asiakkaalta postituksista aiheutuneet toimituskulut. Postin säilytysajat voit voit tarkistaa Postin verkkosivuilta . Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen palautus.

 

Nouto myymälästä

Mikäli asiakas on valinnut toimitustavaksi noudon myymälästä, lähetämme asiakkaalle tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa myymälästämme osoitteesta Annakatu 5, Salo.

 

Toimitusaika

Tuotteet lähetetään 1- 4 arkipäivän kuluessa tilauksen kirjautumisesta. Mikäli tilattu tuote on väliaikaisesti loppu, otamme asiakkaaseen yhteyttä.

 

Toimituskulut

Tilauksiin lisätään toimituskulut. Yli 100 €:n tilaukset lähetetään ilman toimituskuluja. Toimituksen kokonaiskustannus määräytyy ostoskorin sisällön ja valitun toimitustavan mukaan. Lanka- ja käsityöliike Anjalin pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tilauksensa yhteydessä asiakas sitoutuu tilaushetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut päivittyvät automaattisesti ostoskorin sisällön mukaan.

Kirje 3,00 €

Maksikirje max. 100 g = 5 €, max. 300 g = 6 €, max. 500 g = 7 € 

Postipaketit 8,80 €


Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Jos asiakas haluaa tilata tuotteita Suomen rajojen ulkopuolelle, tulee hänen olla ensin yhteydessä meihin 02 731 22 32 tai anjalin@valmiskauppa.fi

 

Palautus


Viallisen tuotteen palautus

Kaikilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusaika. Poikkeuksena mittatilaustyöt ja määrämittaan leikatut tuotteet kuten kankaat ja nauhat, näillä ei ole palautusoikeutta. Kaikista palautuksista on aina sovittava etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta anjalin@valmiskauppa.fi tai puhelimella numerosta 02 731 22 32. Lähetä palautuksesi mukana myös täytetty palautuslomake (löytyy tekstistä alempaa). Viallisen tuotteen palautuksesta aiheutuneet kulut hyvitetään asiakkaalle. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Palautettava tuote tulee pakata hyvin kuljetuksen ajaksi. Asiakas on vastuussa palautettavasta tuotteesta kuljetuksen ajan. Säilytä aina Postilta saatava kuitti kunnes palautuksesi on käsitelty.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. 

Virheettömän tuotteen palautus

Kaikilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusaika. Poikkeuksena mittatilaustyöt ja määrämittaan leikatut tuotteet kuten kankaat ja nauhat, näillä ei ole palautusoikeutta. Kaikista palautuksista tulee aina sopia etukäteen. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla anjalin@valmiskauppa.fi tai puhelimitse 02 731 22 32. Lähetä tilauksesi mukana täytetty palautuslomake (löytyy tekstistä alempaa). Yritys ei vastaa virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuneista kuluista. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli käyttämätön ja ehjä alkuperäispakkauksessaan. Palautettava tuote tulee pakata hyvin kuljetuksen ajaksi. Asiakas on vastuussa palautettavasta tuotteesta kuljetuksen ajan. Säilytä Postilta saatava kuitti kunnes palautuksesi on käsitelty.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palatus. 

Palautuslomakkeeseen pääset tästä.

Lisää palautuslomakkeelle myös tilinumerosi mahdollista palautusta varten. 

 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti Posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys myyjään, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

 

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta anjalin@valmiskauppa.fi
- Puhelimella numerosta 02 731 22 32